Kadıköy Veteriner

Kadıköy veteriner kliniği olarak, mobil vet hizmeti ile acil durumlarda bir telefon uzağınızdadır. En iyi Tavsiye & Ücretleri
☎ (0539) 218 91 97 – (0555) 057 47 43

Kadıköy Veteriner Kliniği İstanbul ilinin en kalabalık ilçelerinden birinde sizlere hizmet vermektedir. Kadıköy ilçesi özellikle hayvan severlerin yoğun olduğu bölgeler arasında yer almaktadır. Veteriner hekimlik hizmeti alınırken oldukça fazla olan alternatifler arasından doğru olanı seçmek oldukça önemlidir. Bunun için dikkat emeniz gereken basit konular mevcuttur. Öncelikle veteriner kliniğinde çalışan kadronun uzmanlığını kontrol edebilirsiniz. Böylece personelin ne kadar yetkin olduğunu değerlendirirsiniz. Bunun yanında kliniğe evcil hayvanınızı götürmeden önce ekip ile tanışabilir bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Bu aşamada veteriner kliniğinin temizliğine ve hijyen uygulamalarına dikkat etmeniz tavsiye edilir. Böylece olası bulaşıcı hastalık riskinden evcil hayvanınızı korumuş olacaksınız.

Kadıköy Veteriner Ücretleri & Öneri – Tavsiyeleri

Evcil hayvanlarda hastalık belirtileri her zaman gözle görülür olmamaktadır. Bu yüzden teşhis süreci oldukça hassastır. Sizin fark edemediğiniz semptomları veteriner hekiminiz fark eder. Bunu asla aklınızdan çıkarmamanız gerekmektedir. Bu yüzden düzenli ve rutin bir şekilde kontrol yaptırmalısınız. Herhangi bir hastalık belirtisi göremeseniz dahi evcil hayvanını kontrole götürmeniz onun sağlığını korumasına yardımcı olur.
Kadıköy Veteriner Kliniği evcil hayvan sahiplerine koruyucu hekimlik uygulamaları sunmaktadır. Söz konusu uygulamalar evcil hayvanınızı hastalığa yakalanmadan önce korumaya yöneliktir. Bu uygulamalardan en bilineni aşı uygulamalarıdır. Gençlik aşısı, parazit aşısı, kuduz aşısı en çok tanınan uygulamalar arasında yer almaktadır. Söz konusu aşılar tek kullanımlık enjektörler ile gerçekleştirilir. Böylece sterillik ön plandadır. Diğer bir koruyucu hekimlik uygulaması ise evcil hayvanların yiyeceklerinin programlanasıdır. Özellikle kısırlaştırma sonrası çıkabilecek rahatsızlıklar kaliteli ve amaca uygun mamalar ile çözülebilmektedir. Evcil hayvanımızın iyi bir şekilde beslenmesi onu hastalıklardan koruyacaktır. Onlara hak ettikleri en iyi bakımı vermek için veteriner hekiminiz hizmetinizdedir. Uzman bilgisi özellikle sağlıkla ilgili konularda oldukça önemlidir. Kulaktan dolma bilgiler yerine profesyonel tavsiyeler tercih edilmektedir.
Kadıköy Veteriner Kliniği ilçe içerisinde tanınmış olmakla beraber ilçe dışından ve tüm İstanbul’dan ziyaretçi çekebilmektedir. Evcil hayvan sahipleri kliniği tecrübeli kadrosu ve olumlu yorumları okuyarak tercih etmektedir. Bir klinikte verilebilecek tüm hizmetler veteriner kliniğinde verilmektedir.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (5 Oy Verildi, Ortalama: 4,80 out of 5)